İşin Yokmu Senin

Çok sevdiğim ablama, Sabuşum ( Sabriye Ayhan ) adına
İŞİN YOKMU SENİN
Ey bana uzaklarda bakan

Sen beni görürsün,
Ben Seni göremem.
Kimden saklıyorsun kendini.
Git İşine,İşin yokmu Senin.
Takmışsın peşime, Azraili Benim.


Hakk dedik, Turabın olduk.
Toprağına Ana gibi Bağlandık.
Ektik, Ekildik senin Yoluna.
Git İşine,İşin yokmu Senin.
Takmışsın peşime, Azraili Benim.

Hakk’ta gördük, Hakkı Havaya.

Soluk , Soluk Soluduk.
Yakıldı Ormanlar, Boğulduk.
Git İşine,İşin yokmu Senin.
Takmışsın peşime ,Azraili Benim.

Aziz bildik, Deryanda Suyu.

Kabahat Kimdedir.
İnsana verdin türlü, türlü Huyu.
Yunduk, Yunduk Pak olduk.
Git İşine,İşin yokmu Senin.
Takmışsın peşime, Azraili Benim.

Güneşe Nur diye Baktık.

O Nurun ile, hep Biz Yandık.
Yol dedik, Erkanda Kaldık.
Kimseye Eksiğimiz olmadı.
Git İşine,İşin yokmu Senin.
Takmışsın peşime ,Azraili Benim.

Seyid Oğlu , Hüü Erkandayım.

Eksiklerimle, burda Dardayım.
Gönül Mekanında, Vardayım.
Senden, Korkuyorummu Sandın.
Git işine,İşin yokmu Senin.
Takmışsın peşime, Azraili Benim.

26 Mart 2010 Wedding / Berlin

Ali Koçak

  1. Hinterlasse einen Kommentar

Schreibe einen Kommentar

