MUTLULUĞU SEÇ

Sıkılma Sahnesindeyim, Bu Güzellerle.
Zamanımı geçirdim, Bahçedeki Güllerle.
Yaş Döktüm, avazı çıkan Bülbüllerle.
Aklım Karıştı,Sayamadım kaç Güzelle.


Kuruldu Sofra, Çilingirdir Sahnesi.
Kemancı başladı, bir Sevda Efsanesi.
Bastı Efkar,Gözlerde çisil, çisil Yağıyor.
Başımdaki bu Duman, Arzu’dan geliyor.


Gündüzleri Yalnız, Gecelerimi Oya’lar

Gül desem, Ayşemi Güldürürmü bunlar.
Şu Merhameti nerde, aldım bilemiyorum.
Düşmüşüm dipsiz bir Kuyuya çıkamıyorum.


Bu ne keşme keş sendeki, Ey Dostum.

Bul Gönlüne birini, yoktur bir Kastım.

İki, Üç ve daha fazlası, bunlardan Geç.
Biri ile yetin, Huzur ve Mutluluğu Seç.


Ali Koçak 12.07.2009 Berlin


  1. #1 von Ural Mutlu am 13/07/2009 - 08:37

    Bu şiir çok sevdiğim Abim Ali Koçak ın , bana hitaben yazdığı bir eserdir.UM

Schreibe einen Kommentar

